loading...
رودسر اس ام اس
tacboy بازدید : 79 جمعه 01 آذر 1392 نظرات (0)
3p طنز (سري 149)






یبارم استادمون يه جوک بي مزه گفت بعد خودش انقد خنديد و سرخ شد که نزديک بود بیفته رو زمین!

بعد که به هوش اومد ديد کسي نخنديده

گفت خب ديگه خنده بسه بچه‌ ها بريم سراغ ادامه درس!

:|
.
.
.
.
.
یک روز صبح شوهر که از دست پخت بد همسرش کلافه شده بود روی یه کاغذ مینویسه:

خداوند آنان که کارهایشان را درست انجام نمیدهند دوست ندارد

و میچسبونه روی در یخچال و میره!

خانوم وقتی بیدار میشه و کاغذ رو میبینه اون و از روی یخچال برمیداره

و میچسبونه روی در اتاق خواب
.
.
.
.
.
ﺑﺎباﻡ ﻣﯿﮕﻪ ...

ﺍﯾﻨﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺩﺧﺘﺮ ﻧﺪﺍﺭﻥ ﺗﻮ ﺧﻮﻧﻪ،

ﻋﻤﺮﺷﻮﻥ ﻫﺪﺭ ﺭﻓﺘﻪ ....

ﺻﺒﺤﻬﺎ ... ﺩﯾﺪﻥ ﺩﺧﺘﺮﺕ ﺑﺎ ﻣﻮﻫﺎﯼ ﺷﻠﺨﺘﻪ ...

ﺯﯾﺮﭼﺸﺎﺵ ﮐﻪ ﺳﯿﺎﻩ ﺷﺪﻩ ...

ﻭ ﺻﺪﺍﯼ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﯼ ﺍﻭﻝ ﺻﺒﺤﺶ ﮐﻪ جیغ ﻣﯿﺰﻧﻪ :

ﺑﺎﺑﺎ ﻧﯿﺎاااااﺍﺍﺍﺍ ﺗﻮ !!!

بعدشﻓﺮﺍﺭﻣﯽ ﮐﻨﻪ ﻟﺒﺎﺳﺸﻮ ﻋﻮﺽ ﮐﻨﻪ،

تمومه ﺩﻧﯿﺎﯼ ﯾﻪ ﻣَﺮده ....

تموم دنیای یه "پدره♥"
.
.
.
.
.
ما هممون از خاکیم، جنتی از بتون!!!!!
.
.
.
.
.
تو این روزا به بعضیا باید گفت عزیزم اگه نمی تونی آدم باشی

حداقل حیوون بی آزاری باش!
.
.
.
.
.
یارو تو شبکه آی فیلم میگه بت من و سوپر من خیالی ان

سریالهای ایرانی قشنگن که زندگی واقعیهِ

عزیز من، یارو با مقنعه میره حموم واقعیه ؟
.
.
.
.
.
بايد از بهترين دوست ترسيد ...

چون هيچ كس روح تو را آنقدر عريان نديده كه جاي دقيق زخم ها را بداند!
.
.
.
.
.
ﯾﻪ ﺿﺮﺏ ﺍﻟﻤﺜﻞ ﻫﺴﺖ ﮐﻪ ﻣﯿﮕﻪ :

پست متوسطو ﻓﻘﻂ ﻻﯾﮏ ﻣﯿﺰﻧﻦ،پست خوب کامنتم میذارن،

ﻭﻟﯽ پست ﺧﯿﻠﯽ ﺧﻮﺏ ﻧﻪ ﻻﯾﮏ ﻣﯿﺨﻮﺭﻩ ﻧﻪ ﮐﺎﻣﻨﺖ بلکه ﮐﭙﯽ میشه! :دی
.
.
.
.
.
تيغو بگير تو دستت گل بكشو پرنده ...

مجيد خراطها در برنامه عمو پورنگ =)))))
.
.
.
.
.
دلم میخواد با پشت دست بزنم تو دهن اون دیوثی که

اول بار از دوران دانشجویی با عنوان " دوران شیرین دانشجویی " یاد کرد :|
.
.
.
.
.
میدونی چرا موقع انفجار چشمات بسته میشه؟

چون بهترین لحظه های زندگی دیدنی نیست...

از عاشقانه های یک پاکستانی :))
.
.
.
.
.
پسر خوبه ميدونين چرا؟؟

دخترو یه ماه باید منتشو بکشی که بریم رستوران اما به پسر یه s بدی که

میخوایم بریم لب جوب بشاشیم التماس هم میکنه که منو ببرین :)
.
.
.
.
.
ﻣﻮﺭﺩ ﺩﺍﺷﺘﯿﻢ ﺩﺧﺘﺮﻩ ﻣﺮﮒ ﻣﻐﺰﯼ ﺷﺪﻩ ،

ﺧﺎﻧﻮﺍﺩﺵ ﮐﯿﻠﯿﭙﺴﺸﻮ ﺍﻫﺪﺍ ﮐﺮﺩﻥ
.
.
.
.
.
لطفا هر کی هر ایرادى در من میبینه بگه

تا بلاکش کنم..والا...

من چه ایرادی میتونم داشته باشم...

من به این خوبی

چقد آدم انتقادپذيريم من
.
.
.
.
.
ﺳﺮ ﺍﻣﺘﺤﺎﻥ ﺑﻪ ﭘﺴﺮﻩ ﻣﯿﮕﻢ ﺑﺮﺳﻮﻧﯿﺎ !

ﻣﯿﮕﻪ : ﭼﯿﺮﻭ ؟

ﮔﻔﺘﻢ

ﺳﻼﻡ ﮔﺮﻣﻤﻮ ﺑﻪ ﻋﻤﺖ ﺩﯾﮕﻪ
.
.
.
.
.
دیـده ای شیشـه هـای اتومبیـل هـا را وقتـی ضربـه ای میخورنـد و میشکننـد؟

خـرد میشونـد ولـی از هـم نمی پاشنـد؟

این روزها همـان شیشـه ام،

خـرد و تکـه تکـه...

از هـم نمی پاشـم،

ولـی شکستـه ام،

باور کـن ...

:((
.
.
.
.
.
درگیری های توي ذهنم کم کم داره مسلحانه میشه ... :|
.
.
.
.
.
خدا وکیلی شما فرق بین کروکودیل و تمساح رو میدونین؟!

من که نمیدونم! :|



:)))))))

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 95
  • کل نظرات : 36
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 18344
  • آی پی امروز : 103
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 112
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 116
  • بازدید ماه : 329
  • بازدید سال : 1,012
  • بازدید کلی : 435,153