loading...
رودسر اس ام اس
tacboy بازدید : 96 شنبه 20 مهر 1392 نظرات (0)
اس ام اس خنده دار:)))))



روان پریش تر از اونی که صبح ساعت ۷ داد میزنه

“آی بدو هندووونه به شرط چاقو”

همسایه ی ماست که واسش چایی میبره تا گلوش تازه بشه !
.
.
.
.
.

رفیق رو از هر طرف بخونی رفیقه !

.

قیفر

:|

عه گند زدم ک

:|

من همون پست طنز بزارم بهتره

:| :) )

.
.
.
.
.
.

سه تا چیز هست که هیچ وقت آدم نمیتـونه فراموششـون کنه …

صبحـانه ، نـاهـار ، شـام

قرار نیست که همش احساساتی باشه
:|
.
.
.
.
.
.
.علاقه ای که دخترا به گاز گرفتن پسرا دارن ،مورچه گازی به طعمه اش نداره

مــــــــــرض داریـــــــــــــــــــن؟؟؟؟؟؟

.
.
.
.
.



وقتی بچه بودم؛ سرم میخورد به دیوار…!

برآی اینکه گریه نکنم مآمآنم دیوارَرو میکُشت

:|

سر منم سریع خوب میشد

:) :|

یه همچین بچه ی اسکلی بودم!

.
.
.
.
.



اینکه با این همه تورم هنوز «رنگارنگ» صد تومنه

نشون میده نامردا قبلا چقد گرون می فروختنش!

.
.
.
.
.

ﺁﻣﺎﺭ ﺑﯿﺸﺘﺮﯾﻦ ﮐﺴﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺗﻮ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﻓﺤﺶﻣﯿﺨﻮﺭﻥ :

ﻋﮑﺎﺱ ﻋﮑﺲ ﺷﻨﺎﺳﻨﺎﻣﻪ

ﺩﺍﻭﺭ ﻓﻮﺗﺒﺎﻝ ﭘﻠﯽ اﺳﺘﯿﺸﻦ

ﻣﺮﺍﻗﺐ ﺳﺮ ﺟﻠﺴﻪ ﺍﻣﺘﺤﺎﻥ

عمه ﮔﻮﯾﻨﺪﻩ ﯼ ﺗﻠﻔﻦ ﻫﻤﺮﺍﻩ ﮐﻪ ﻣﯿﮕﻪ ﺩﺳﺘﮕﺎﻩﻣﺸﺘﺮﮎ ﻣﻮﺭﺩ ﻧﻈﺮ ﺧﺎﻣﻮﺵ ﺍﺳﺖ

عمه ﺧﻮﺩ ﻣﺸﺘﺮﮎ ﻣﻮﺭﺩ ﻧﻈﺮ…

.
.
.
.
.

یه روز یه نفر میره پرنده فروشی میگه: این طوطی چنده؟

فروشنده: میگه ۲ میلیون!

طرف میگه: مگه چی بلده؟؟؟؟

فروشنده:دیوان حافظ !

طرف میبینه یه طوطی دیگه هست میگه: این چنده؟

فروشنده: ۳ میلیون

طرف میگه: چه خبره باباااا ؟؟؟؟

فروشنده:این مثنوی معنوی بلده با دیوان حافظ

طرف میبینه اون بالا یه طوطی لاغر مردنی پرش ریخته داره می میره.

میگه: اون چند؟ فروشنده میگه: ۵ میلیون !!!!

طرف میگه: مرتیکه چه خبره این چیا بلده؟؟!!!

فروشنده: میگه نمیدونم والا فقط میدونم این ۲ تا بهش میگن استاد!

.
.
.
.
.

ژلوفن چیست؟

همون پاستیله فقط درس خونده واسه خودش کسی شده

:) ))

.
.
.
.
.



دختر: تو خجالت نمی‌کشی افتادی دنبال من؟

پسر: یعنی برگردم؟

دختر: نه، فقط پرسیدم

.
.
.
.
.


ﯾﻪ ﺳﺮﯼ ﻫﻢ ﻫﺴﺘﻦ ﻫﻨﻮﺯ ﺭﻭ ﻣﺎﺷﯿﻦ ﻫﺎ ﻣﯿﺎﻥ ﻣﯽ ﻧﻮﯾﺴﻦ :

” ﻟﻄﻔﺎ ﻣﺮﺍ ﺑﺸﻮﯾﯿﺪ”

ﺍﯾﻨﺎ ﺁﺧﺮﯾﻦ ﺑﺎﺯﻣﺎﻧﺪﻩ ﻫﺎﯼ ﻧﺴﻞ ﺩﺍﯾﻨﺎﺳﻮﺭﻫﺎ ﻫﺴﺘﻦ !!!!

.
.
.
.
.



ﻣﯿﮕﻢ ﯾﻪ ﻭﻗﺖ ﺯﺷﺖ ﻧﺒﺎﺷﻪ

ﻣﻦ ﺗﺎ ﺍﻻﻥ ﺷﮑﺴﺖ ﻋﺸﻘﯽﻧﺨﻮﺭﺩﻡ …!!!

.
.
.
.
.


ﯾﻪ ﺭﻭﺯ ﻣﯿﺮﻡ ﺍﯾﺘﺎﻟﯿﺎ

.
.

ﻧﻪ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﻭﻧﯿﺰ ﻭ ﺑﺮﺝ ﭘﯿﺰﺍ،

ﻓﻘﻂ ﻭ ﻓﻘﻂ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮﺩﯾﺪﻥ ﺭﻭﯼ ﮔﻞ ” ﺣﻤﯿﺪ ﻣﻌﺼﻮﻣﯽ ﻧﮋﺍﺩ ”

ﺧﺒﺮﻧﮕﺎﺭ ﺍﻋﺰﺍﻣﯽ ﺟﻤﻬﻮﺭﯼ ﺍﺳﻼﻣﯽ ﺍﯾﺮﺍﻥ، ﺭﺭﺭﺭﺭﺭﻣﻤﻢ

.
.
.
.
.


دقت کردین تو مهمونی ها تا یکی میگه اون تلوزیون رو کم کن

یکی هم زرتی میگه اصن خاموشش کن

.
.
.
.
.
.



یه دوس دخترم نداریم موهاش فر باشه توش پیتزا بپزیم !!

:|

.
.
.
.
.
.

دیشب پلیس جلوماشینموگرفت ، رفتم جلو به پلیسه خیلی جدی گفتم میدونی من کیم؟ گفت کی هستی؟
گفتم : یـَــعنی واقعا نمیدونی ؟
رنگش زرد شد گفت : نه کی هـَــستی مـَگه ؟
گفتم من یه پرندم آرزودارم تو باغم باشی : | جریمم نکرد !!: |
اشـــــک توچشماش جمع شد گفتش خداشفات بده: |

.
.
.
.
.
.
طرف توی برنامه زلال احکام سوال پرسیده: از حاج اقا میخوایم در مورد طرز اس ام اس زدن به نا محرم توضیح بدن

از همینجا به امریکــا اعلام میکنم تحـــریم فایده نداره؛حمــــله اتمـــــــی بزن راحت شیم هممون!
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 95
  • کل نظرات : 36
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 18344
  • آی پی امروز : 93
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 99
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 103
  • بازدید ماه : 316
  • بازدید سال : 999
  • بازدید کلی : 435,140