loading...
رودسر اس ام اس
tacboy بازدید : 176 شنبه 03 خرداد 1393 نظرات (0)

استاتوس خنده دار مخربی

پست خنده دار مخربی

g0431pvfjpalde7be42d

 راه های رسیدن به خدا :
.
.
.
.
.
.
.
.
.
پراید ۱۳۱
پراید ۱۱۱
پراید ۱۳۲
پراید ۱۴۱
و جدید ترین راه رسیدن به خدا :
پراید وانت !!

•••••••••••••••••••••••••••••••••••

مــلـــتــــی هــســتــیــــم کـــه فــقـــط تــــوی تـــرافـــیـــکــــ پــشـــت هــمــیـــم

••••• پست و استاتوس خنده دار مخربی •••••

یــه قـانــونــی هـسـت کـه میـگــه : اگـــه ده نــفـــر یـــه دخــتـــرو بــخـــوان….
دخــتـــره درگــیــرِ نــفــر یــازدهــمـــه کــه نـمـیـخـــوادش
از شانس ما من همیشه اون نفر یازدهمم :|

•••••••••••••••••••••••••••••••••••

داری میری؟؟؟؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
خوب ۲ دقیقه وایسا جایگزینتــــــو ببــــین بعـــــد بـــــــرو…:l

•••••••••••••••••••••••••••••••••••

آبریزش بینی دارم رفتم داروخونه قرص ضد حساسیت بگیرم ……
تو عوارض جانبیش نوشته :
.
.
.
.
.
.
.
.
سردرد، سرگیجه، حالت تهوع، اختلال در خواب،
نارسایی کبد، سکته ی قلبی، سکته ی مغزی، مرگ ناگهانی!!!
هیچی دیگه پشیمون شدم میکشم بالا امنیتش بیشتره… :l

••••• پست و استاتوس خنده دار مخربی •••••

هر زمان لواشک رو گذاشتى گوشه لــُـپـِت و تونستى نَجُوییــش یَنـى به نفسِت مــُــسَلط شدی :|

•••••••••••••••••••••••••••••••••••

 یادم رفته بچه که بودم آرزو هام چی بوده!!! ولی از این مطمئنم که چیزی که الان هستم آرزوی بچگیام نبوده و نیست …

•••••••••••••••••••••••••••••••••••

 یه بارم یه دوس دوختر داشتم اییینقده خوشتیپ و خوش هیکل و جذاب بود ،
فک کردم سر کارم گذاشته باش تموم کردم… :l

•••••••••••••••••••••••••••••••••••

همین الآن یه فکری اومد تو ذهنم!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.

.
.
.
.

.
.
.
.

.
.
.
.

.
.
.
.

.
.
.
.

.
.
.
.

.
.
.
.
ها؟دنبال چی میگردی!؟
گفتم ذهنم!نه دهنم! :l

••••• پست و استاتوس خنده دار مخربی •••••

سلامتی دختری که وقتی چشمش منو گرفت، درِ قلبش رو به روی همه بست… حتی روی من!!!! دِ، آخه مشنگ دیگه چرا رو من بستی، دیووووونه…. وا کن این درو، لامصب..

•••••••••••••••••••••••••••••••••••

با گوشی هوآوی ام میشه جلو آینه عکس گرفت؟
یا این قابلیت فقط مخصوص آیفونه؟ :l

•••••••••••••••••••••••••••••••••••

یکی اومده تو بلاگ فور یو نظر گذاشته: دلم میخواد بمیرم.. مرتیکه مگه من عزرائیلم…؟ خب برو بمیر….:|

•••••••••••••••••••••••••••••••••••

مهریه جدید خانوم ها ۱۳۹۳ لیتر بنزین!!! آیا وکیلم؟؟؟ عروس رفته بشکه بیاره..:l

••••• پست و استاتوس خنده دار مخربی •••••

همیشه می گفتن پیدا کردن یه دوست خوب خیلی سخته. اما من باور نمیکردم تا اینکه تو رو دیدم که برای پیدا کردن من چقدر زحمت کشیدی.

•••••••••••••••••••••••••••••••••••

میخام ی شرکت باحال الکترونیک راه بندازم اسمشو بزارم خربزه قُم!!! بعد باهاش با اپل رقابت کنم…

•••••••••••••••••••••••••••••••••••

ﻧﺰﻥ ﺑﺎﺭﻭﻥ ….. ﻧﺒﺎﺭ ﻟﻌﻨﺘﯽ ….. ﻋﺸﻘﻢ ﺑﺎ ﻣﻌﺸﻮﻗﺶ
ﺑﯿﺮﻭﻧﻪ ….. ﺳﺮﻣﺎ ﻣﯿﺨﻮﺭﻩ !!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﺳﻨﮓ ﺑﺒﺎﺭ ﮐﻪ ﺟﻔﺘﺸﻮﻥ ﺑﻤﯿﺮﻥ :l

•••••••••••••••••••••••••••••••••••

توی “۱۰۰ تومنی” فین کنین ارزون‌تر درمیاد تا تو “دستمال کاغذی”!!!!!! :|

مخرب با سهیل رفتن گاوصندوق بزنن، مخرب چراغ قوه می گیره سهیل بالگد میزنه در صندوق باز نمیشه، سهیل چراغ قوه میگیره مخری میزنه باز میشه. سهیل میگه: یاد گرفتی? ایجوری چراخ قوه میگیرن :|

•••••••••••••••••••••••••••••••••••

روباهى داشت با موبایلى شماره میگرفت زاغه از بالاى درخت گفت:
پایین آنتن نمىده بده برات شماره بگیرم!!
روباه تا موبایل رو داد به زاغ
راغ گفت: این عوض اون قالب پنیری که کلاس سوم ابتدایى ازم زدی !

•••••••••••••••••••••••••••••••••••

ﻳﻪ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺧﺘﺮ ﺩﺍﺷﺘﻢ لامصب ﻫﻔﺘﻪ ﺍﯼ ۳ ﺗﺎ ﺧﻮﺍﺳﺘﮕﺎﺭ ﺩﺍﺷﺖ
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﺍﻻﻥ ۵ ﺳﺎﻟﻪ ﺑﻬﻢ ﺯﺩﯾﻢ , ﻫﻨﻮﺯ ﺷﻮﻫﺮ ﻧﮑﺮﺩﻩ :l

•••••••••••••••••••••••••••••••••••

دختره دماغشو ازشیشه اتوبوس کرده بیرون پلیس راه گفته خانوم ارنجتو بکن تو خطر ناکه..! :l

•••••••••••••••••••••••••••••••••••

موهایش سفید شده بود !
کودکی که یواشکی دفتر خاطراتم را خوانده بود… :l

•••••••••••••••••••••••••••••••••••

“مهـــــــــــره” نباش تا بهت امـــــــر کنن
“تــــــــــاس” باش ، تا امـــــــــر کنی … :l

••••• پست و استاتوس خنده دار مخربی •••••

بد بیاری مال وقتیه که بد ، بی یاری…! :l

•••••••••••••••••••••••••••••••••••

صبرت که تمام شد، نرو ..!
معرفت تازه از آن لحظه آغاز میشود . . . :l

•••••••••••••••••••••••••••••••••••

با دوست صمیمی دوست دخترتون راحت باشید!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
اون حتی از رنگ شورت شما هم با خبره!! :l

•••••••••••••••••••••••••••••••••••

ﺍﻭﻧﯽ ﮐﻪ ﻏﯿـﺮﺕ ﻧﺪﺍﺭﻩ ﺭﻭﺷﻦ ﻓﮑﺮ ﻧﯿﺴﺖ ، ﺑﯽ ﻧﺎ*ﻣﻮ*ﺳﻪ !! :l

•••••••••••••••••••••••••••••••••••

لاسیدن ی نوع هنره ک بعضیا واقعا واقعا تو این زمینه هنرمندن!! :|

•••••••••••••••••••••••••••••••••••

مرده‍ شور آروم بشور. ~~~
این تن پر از خاطره‍… ه‍است…ه‍ه ه‍…….. :l

•••••••••••••••••••••••••••••••••••

من تو زندگیم یه بار از سیب زمینی سرخ کرده گذشتم
دو بار هم از ته دیگ ماکارونى
سه بار از لازانیا
دیگه تو که جای خود داری :l

••••• پست و استاتوس خنده دار مخربی •••••

یه دوس دختر نداریـــم عاشق هم بشیم ، قصد ازدواج پیدا کنیم بعد مثل فیلما باباش دسته چک ایناش رو در بیاره به ما بگه چه قدر برات بنویسم
دست از سر دخترم برداری !؟؟ بعد ما بگیم عشق رو نمیشه با پول خرید..
من به خاطر پول عاشق نشدم .. بعد باباش بگه ۱۰۰ ملیون می‌دم بهت !
منم بگم هر چی‌ شما بگین پدر جان ، من رو حرفِ بزرگ ترا حرف نمیزنم..
فقــط حـامــل باشه لــطفا !!! :l

•••••••••••••••••••••••••••••••••••

بچه که بودم قایم موشک بازی میکردیم …
یکی از بچه ها چشم گذاشت من رفتم خونه خوابیدم …
فکر کنم بنده خدا هنوز داره دنبال من میگرده … :l

•••••••••••••••••••••••••••••••••••

نه تو دروغگو نیستی من حواسم پرت است!
گفته بودی دوستم داری بی اندازه
خوب که فکر می کنم تازه می فهمم که “بی اندازه” یعنی چه :l

•••••••••••••••••••••••••••••••••••

چیه چیزی شده چرا ساکتی؟
دوست داری بنزین بزنی با کارت کی؟
شنیدم بنزین شده۱۰۰۰تومن به تازگی؟!
بنزینتو تقسیم میکنی به پای کی؟
دیدم که رو کارت بنزینت حساسی!’
روش داری عقاید خیلی خاص و وسواسی’
اونقده بنزینت کمه که اگه من رو’
کنار خیابون با ۴ لیتری دیدی نشناسی!!! :l

•••••••••••••••••••••••••••••••••••

چرا هر چی لاشیه دورش شلوغه ولی
هر چی ادم درست حسابیه همیشه تنهاست
مثلا الان چرا من تنهامممم ؟؟!! :l

••••• پست و استاتوس خنده دار مخربی •••••

چند وقته حس خوندن دارم
منتظرم شکست عشقی بخورم یا با خانواده قهر کنم تا یه آلبوم بدم :l

•••••••••••••••••••••••••••••••••••

_این نامه رواستاد فقط بخونه…
فقط میخوام که حالمو بدونه..
.مراقبا اطرافمو گرفتن…
.از دور صندلیم هنوز نرفتن..
.استاد، دارن نقل و نبات میپاشن …
تا مامان بابام دوباره هم صدا شن..
.استاد، دلم واسه عمت تنگ شده..
.نیستی ببینی که سرش جنگ شده…
نیستی ولی همیشه در خفایی..
.استاد من، استاد چه بی وفایی…
استاد به عمت بگو شاگردام.
.قبولن که اون راحت بخوابه چشماش ..
.قبولن که اون قلبش نلرزه …
نپره از خواب خوشش یه لحظه…
اگه یه روز این نامرو بخونی…
دلم میخواد از ته دل بدونی…
الان دیگه به آخر سال رسیدم…
باور نمیکنی عمتو دیدم…. :|

•••••••••••••••••••••••••••••••••••

ﻣﺮﺩ ﻫﺎ؛
ﻣﻮﺟﻮﺩﺍﺕِ ﺧﯿﻠﯽ ﺧﻄﺮﻧﺎﮐﯽ ﻫﺴﺘﻨﺪ …
ﺍﻣﺎ ﻻﺯﻣﻪ ﮐﻪ ﯾﮑﯿﺸﻮﻧﻮ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﯽ …
ﺗﺎ ﺍﺯ ﺑﻘﯿﻪ ﺷﻮﻥ ﺩﺭ ﺍﻣﺎﻥ ﺑﻤﻮﻧﯽ… :l

•••••••••••••••••••••••••••••••••••

بعضیام هسن میان زمینت بزنن اما نمیدونن که بزنی زمین هوا میره…! :l

•••••••••••••••••••••••••••••••••••

ﭘﯿﺮﻣﺮﺩ ﺑﻪ ﺯﻧﺶ ﮔﻔﺖ :
ﺑﯿﺎ ﯾﺎﺩﯼ ﺍﺯ ﮔﺬﺷﺘﻪ ﻫﺎﯼ ﺩﻭﺭ ﮐﻨﯿﻢ …
ﻣﻦ ﻣﯿﺮﻡ ﺗﻮ ﮐﺎﻓﻪ ﻣﻨﺘﻈﺮﺕ ﻭ ﺗﻮ ﺑﯿﺎ ﺳﺮ ﻗﺮﺍﺭ ﺑﺸﯿﻨﯿﻢ ﺣﺮﻓﺎﯼ ﻋﺎﺷﻘﻮﻧﻪ ﺑﺰﻧﯿﻢ !
ﭘﯿﺮﺯﻥ ﻗﺒﻮﻝ ﮐﺮﺩ …
ﻓﺮﺩﺍ ﭘﯿﺮﻣﺮﺩ ﺑﻪ ﮐﺎﻓﻪ ﺭﻓﺖ ﺩﻭ ﺳﺎﻋﺖ ﺍﺯ ﻗﺮﺍﺭ ﮔﺬﺷﺖ ﻭﻟﯽ ﭘﯿﺮﺯﻥ ﻧﯿﻮﻣﺪ !
ﻭﻗﺘﯽ ﺑﺮﮔﺸﺖ ﺧﻮﻧﻪ ﺩﯾﺪ ﭘﯿﺮﺯﻥ ﺗﻮ ﺍﺗﺎﻕ ﻧﺸﺴﺘﻪ ﻭ ﮔﺮﯾﻪ ﻣﯿﮑﻨﻪ …
ﺍﺯﺵ ﭘﺮﺳﯿﺪ ﭼﺮﺍ ﮔﺮﯾﻪ ﻣﯿﮑﻨﯽ؟
ﭘﯿﺮﺯﻥ ﺍﺷﮑﺎﺷﻮ ﭘﺎﮎ ﮐﺮﺩ ﻭ ﮔﻔﺖ :
ﺑﺎﺑﺎﻡ ﻧﺬﺍﺷﺖ ﺑﯿﺎﻡ ! :l

•••••••••••••••••••••••••••••••••••

هر کی از دست من ناراحته
خواهشا بگه
یکم جیگرم حال بیاد :l

••••• پست و استاتوس خنده دار مخربی •••••

هنگام بغض یک زن بهش نزدیک بشین…
هنگام بغض یه مرد ازش فاصله بگیرید…
.
.
.
.
همین دیگه
قبل از خواب هم مسواک بزنید :l

•••••••••••••••••••••••••••••••••••

از هر دستی که بدی ، از همون دست بدهکار میشی ! :l

•••••••••••••••••••••••••••••••••••

عاغا سـرِ صُبی مُـخـه یه دختـرَرو زدم
بیشُعور رفت ازم شـکایت کرد
دکترش میگفت ۵ تا بخیه خورده :l

•••••••••••••••••••••••••••••••••••

+۱۸
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﺧﺎﻧﻮﺍﺩﻩ ﺧﺒﺮ ﺩﺍﺭﻥ ﮐﻪ ﺩﻧﺒﺎﻝ ﭘﺴﺖ ﻫﺎﯼ ﺧﺎﮎ ﺑﺮ ﺳﺮﯼ ﻫﺴﺘﯽ ﯾﺎ
ﺍﻃﻼﻉ ﺑﺪﻡ؟
ﻧﻪ ﺧﺪﺍﯾﯿﺶ ﺍﺧﻪ ﭼﺮﺍ؟ برو عوض شو خجالت بکش!!
من واقعا واسه جووونای امروزی متاسفمو افسوس میخورم :l

•••••••••••••••••••••••••••••••••••

اﺳﺘﺎﺩﯼ ﺍﺯ ﺷﺎﮔﺮﺩﺍﻥ ﺧﻮﺩ ﭘﺮﺳﯿﺪ :
ﺑﻨﻈﺮ ﺷﻤﺎ ﭼﻪ ﭼﯿﺰ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﺭﺍ ﺯﯾﺒﺎ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ ؟؟؟ ﻫﺮﯾﮏ ﺟﻮﺍﺑﯽ ﺩﺍﺩﻧﺪ …
ﯾﮑﯽ ﮔﻔﺖ : ﭼﺸﻤﺎﻧﯽ ﺩﺭﺷﺖ
ﺩﻭﻣﯽﮔﻔﺖ : ﻗﺪﯼ ﺑﻠﻨﺪ
ﺩﯾﮕﺮﯼ ﮔﻔﺖ : ﭘﻮﺳﺖ ﺷﻔﺎﻑ ﻭ ﺳﻔﯿﺪ!!!
ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﻫﻨﮕﺎﻡ ﺍﺳﺘﺎﺩ ﺩﻭ ﻟﯿﻮﺍﻥ ﺍﺯ ﮐﯿﻔﺶ ﺩﺭ ﺁﻭﺭﺩ,ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﻟﯿﻮﺍﻥ ﻫﺎ ﺑﺴﯿﺎﺭ ﻟﻮﮐﺲ ﻭ ﺯﯾﺒﺎ ﺑﻮﺩ ﻭ ﺩﯾﮕﺮﯼ ﺳﻔﺎﻟﯽ ﻭ ﺳﺎﺩﻩ.
ﺳﭙﺲ ﺩﺭ ﻫﺮ ﯾﮏ ﺍﺯ ﻟﯿﻮﺍﻥ ﻫﺎ ﭼﯿﺰﯼﺭﯾﺨﺖ!
ﺭﻭ ﺑﻪﺷﺎﮔﺮﺩﺍﻥ ﮐﺮﺩ ﻭ ﮔﻔﺖ : ﺩﺭ ﻟﯿﻮﺍﻥ ﺭﻧﮕﯿﻦ ﻭ ﺯﯾﺒﺎ ﺯﻫﺮ ﺭﯾﺨﺘﻢ ﻭ ﺩﺭﻟﯿﻮﺍﻥ ﺳﻔﺎﻟﯽﺁﺑﯽ ﮔﻮﺍﺭﺍ! ﺷﻤﺎ ﮐﺪﺍﻡ ﺭﺍ ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ ﻣﯽ ﮐﻨﯿﺪ؟؟؟
ﻫﻤﮕﯽ ﺑﻪ ﺍﺗﻔﺎﻕ ﮔﻔﺘﻨﺪ : ﻟﯿﻮﺍﻥﺳﻔﺎﻟﯽ ﺭﺍ…
ﺍﺳﺘﺎﺩ ﮔﻔﺖ :
ﻣﯽ ﺑﯿﻨﯿﺪ؟؟؟ ﺯﻣﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻥ ﻟﯿﻮﺍﻥ ﻫﺎ ﺭﺍﺷﻨﺎﺧﺘﯿﺪ ﻇﺎﻫﺮ ﺑﺮﺍﯾﺘﺎﻥ ﺑﯽ ﺍﻫﻤﯿﺖ ﺷﺪ!
اما ﺩﺭﻭﻥ ﺁﺩﻣﺎ ﺩﯾﺮ ﺭﻭ ﻣﯿﺸود . . . . .!!! :l

•••••••••••••••••••••••••••••••••••

یه دختره خوشگل تو آنلاین۹۸ معرفی کنید مخشو بزنیم
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
شوخی کردم بابا دختره خوشگل
تو آنلاین۹۸ چی کار می کنه

•••••••••••••••••••••••••••••••••••

ی بنــــــــــــده خدایی میگفـــــت … من فقــط تو عکسام میــــــخندم … تو دلـــــم چیــــزه دیــگس !
میـــــدونی… داشتــــم فـــک میـــکردم من تو عکــــــسامم اخــــم میکنم ! :l

•••••••••••••••••••••••••••••••••••

ﺍﺯ ﺑﺲ ﺍﯾﺮﺍﻧﺴﻞ ﭘﯿﺎﻣﮏ ﺁﻫﻨﮓ ﭘﯿﺸﻮﺍﺯ ﻓﺮﺳﺘﺎﺩ
ﻭ ﻣﻦ ﻧﮕﺮﻓﺘﻢ
ﭘﯿﺎﻡ ﺩﺍﺩﻩ : ﻣﺸﺘﺮﮎ ﻣﻮﺭﺩﻧﻈﺮ ﺍﮔﺮ ﻭﺿﻌﯿﺖ ﻣﺎﻟﯽ
ﺷﻤﺎ
ﺗﺎ ﺍﯾﻦ ﺣﺪ ﺑﺪ ﺍﺳﺖ ,
ﻋﺪﺩ ۵ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺷﻤﺎﺭﻩ …. ﺍﺭﺳﺎﻝ ﮐﻨﯿﺪ ,
ﺗﺎ ﺑﻪ ﺷﻤﺎ ﮐﻤﮏ ﻣﺎﻟﯽ ﺷﻮﺩ .
ﺑﺎﺯﻡ ﻫﯿﭽﯽ ﻧﻔﺮﺳﺘﺎﺩﻡ ,
ﭘﯿﺎﻡ ﺩﺍﺩﻩ : ﮔﺪﺍ ﺑﻪ ﺍﯾﻦ ﺷﻤﺎﺭﻩ ﺗﮏ ﺑﺰﻥ ﻗﻄﻊ
ﮐﻦ :|

••••• پست و استاتوس خنده دار مخربی •••••

از قدیم گفتن مواظب باش چی آرزو می کنی…
چون ممکنه برآورده شه :l

•••••••••••••••••••••••••••••••••••

ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺍﺯ یه ﮐﻮﭼﻪ ﺧﻠﻮﺕ ﺭﺩ میﺷﺪﻡ یه ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺭﻭ ﺩﯾﺪﻡ ﺩﺍﺭﻩ ﺍﺯ ﺭﻭ به ﺭﻭ ﻣﯿﺎﺩ
اَفکــــــــــار شیطانیﺯﺩ به ﺳﺮﻡ
ﺳﻮﺳﮏ ﭘﻼﺳﺘﯿﮑﯿﻢ ﺭﻭ ﻫﻤﺮﺍﻩ یه ﮐﺎﻏﺬ ﺍﺯ ﺟﯿﺒﻢ ﺩﺭآﻭﺭﺩﻡ
ﺭﻓﺘﻢ ﺟﻠﻮﺵ ﻭﺍﯾﺴﺎﺩﻡ ﮔﻔﺘﻢ : ﺑﺒﺨﺸﯿﺪ ﻣﯿﺸﻪ ﮐﻤﮑﻢ ﮐﻨﯿﻦ, ﮔﻢ ﺷﺪﻡ!
ﺩﺧﺘﺮﻩ ﻫﻢ ﺯﻭﺩ ﺑﺎﻭﺭ ﻭاﯾﺴﺎﺩ ﮔﻔﺖ : ﮐﺠﺎ ﻣﯿﺨﻮﺍﯾﻦ ﺑﺮﯾﻦ ؟
ﻣﻨﻢ ﮔﻔﺘﻢ : ﺗﻮ ﺍﯾﻦ ﮐﺎﻏﺬ ﺁﺩﺭﺱ ﻧﻮﺷﺘﻪ !!
ﺑﻌﺪ ﺳﻮﺳﮑﻪ ﺭﻭ ﻫﻤﺮﺍﻩ ﮐﺎﻏﺬ ﮔﺬﺍﺷﺘﻢ ﺗﻮ ﺩﺳﺘﺶ
ﺁﻧﭽﻨﺎﻥ ﺟﯿﻐﯽ ﺯﺩ ﮎ ﮔﻮﺷﻢ ﺗﺎ ۳۰ ﺛﺎﻧﯿﻪ ﺳﻮﺕ ﺑﻠﺒﻠﯽ ﻣﯿﺰﺩ
ﺍﻭﻣﺪ ﻓﺤﺶ ﺑﺪﻩ ﮔﻔﺘﻢ : ﻫﯿﺴﺴﺴﺴﺴﺴﺲ ﻓﺤﺶ ﻧﺪﻩ ﺯﺷﺘﻪ
ﮔﻔﺖ : ﺯﺷﺖ …
ﮔﻔﺘﻢ : ﺧﻔﻪ ﺷﻮ ﻣﮕﻪ ﮐﻮﺭﯼ ﻧﻤﯿﺒﯿﻨﯽ ﺩﻭﺭﺑﯿﻦ ﻣﺨﻔﯿﻪ?!
ﯾﻬﻮ ﺳﺎﮐﺖ ﺷﺪ ﮐﯿﻠﯿﭙﺴﺸﻮ ﺭﻭ ﺳﺮﺵ ﺗﻨﻈﯿﻢ ﮐﺮﺩ ﮔﻔﺖ : ﺟﺪﯾﯿﯿﯿﯽ! ﻭﺍﻗﻌﺎ ﺩﻭﺭﺑﯿﻦ
ﻣﺨﻔﯿﻪ! ﺩﻭﺭﺑﯿﻨﺘﻮﻥ ﮐﺠﺎﺳﺖ؟
ﻣﻨﻢ ﯼ ﺩﯾﻮﺍﺭو ﻧﺸﻮﻥ ﺩﺍﺩﻡ ﮔﻔﺘﻢ : ﺩﺳﺖ ﺗﮑﻮﻥ ﻧﻤﯿﺪﯼ ﺑﺮﺍ ﺩﻭﺭﺑﯿﻨﻤﻮﻥ ؟
ﺩﺭ ﺣﺎﻟﯽ ﮎه ﻧﯿﺸﺶ ﺗﺎ ﺑﻨﺎﮔﻮﺷﺶ ﺑﺎﺯ ﺷﺪ ﺑﺮﺍ ﺩﻭﺭﺑﯿﻦ ﺩﺳﺖ ﺗﮑﻮﻥ ﺩﺍﺩ ﻭ ﺭﻓﺖ !!
_خُـــــــــــــــــدایا بخاطر آفرینش دُخترا ازت ممنونیــــــــــــــم. :|

•••••••••••••••••••••••••••••••••••

ﻋﮑﺲ ﺑﭽﻪ ﮔﯿﺎﻣﻮﻧﻪ ﻫﺎﺍﺍ … یادش بخیر

•~ •~ •~ •~ •~ •~ •

~ •~ •~ (o_O)~~ •~

•~ •~ •~ •~ •~

همه یه شکل بودین!!! اما من با همه فرق داشتم نگا نگا چه خوشگل و ناز بودم … از اولم چشام سگ داش… :|

•••••••••••••••••••••••••••••••••••

پسری ﮐﻪ ﻧﺘــــﻮﻧﻪ ﭼــــﻬﺎﺭ ﺗﺎ ﺩﻭﺱدخترو ﺍﺩﺍﺭﻩ
ﮐــــﻨﻪ!!!
.
.
.
.
.
.
.
.
ﻓـــﺮﺩﺍ ﭼــﻄﻮﺭ ﻣﯿــــﺨﻮﺍﺩ ﯾﻪ ﺯﻧﺪﮔـــﯽ ﺭﻭ ﺑﺎ چندتا ﺑﭽﻪ ﺍﺩﺍﺭﻩ ﮐﻨــــﻪ ؟؟؟ :l

••••• پست و استاتوس خنده دار مخربی •••••

مسئولین دقت کنن!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
افزایش جمعیت تبلیغ نمیخواد!
مکان میخواد، مکان!!!
مکان رو جور کن انقد تبلیغ نکن!!! :l

•••••••••••••••••••••••••••••••••••

ﭘﺴﺮﻩ ﻭﺍﺳﻪ ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺭﮔﺸﻮ ﺯﺩﻩ ﺑﻌﺪ ﺗﻮ
ﺑﯿﻤﺎﺭﺳﺘﺎﻥ ﻋﺎﺷﻖ ﯾﻪ ﭘﺮﺳﺘﺎر شده!! :| :|

•••••••••••••••••••••••••••••••••••

آبجی کوچیکه: زودیه آرزو کن،زود
آبجی بزرگه چشماشو بست و آرزو کرد
آبجی کوچیکه:چپ یاراست؟
آبجی بزرگه:ممم راست
آبجی کوچیکه:درسته،آرزوت برآورده میشه،هورا
بعددستشو درازکرد و از زیرچشم چپ مژه روبرداشت!
آبجی بزرگه: اینکه چشم چپ بود
آبجی کوچیکه چپ و راستُ مرور کردو گفت:خوب اشکال نداره
دستشو دراز کرد و یه مژه دیگه از زیر چشم راست آبجی برداشت
دیدی؟ آرزوت میخواد برآورده شه،حالا چی آرزو کردی؟
آبجی بزرگه:آرزو کردم دیگه مژه هام نریزه
بعد سه تایی زدن زیرخنده
آبجی کوچیکه، آبجی بزرگه و پرستار بخش شیمی درمانی

( برای شفای همه مریضا یه فاتحه بخونید )

•••••••••••••••••••••••••••••••••••

تو گوگل سرچ کردم ” رئیس مافیا ” به نتیجه مشخصی رسیدم :|
امتحان کنید :|

•••••••••••••••••••••••••••••••••••

ایرانسل همین الان بهم پیام داد:
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
خاک تو سرت که یه دوس دختر هم نداری بهت ۵۰ پیامک فارسی هدیه بدم…. :l

•••••••••••••••••••••••••••••••••••

عروسى یه خانومه کنارم بودبهش گفتم خانوم اون دختره که داره وسط میرقصه خیلى بى ریخته! خانومه گفت اونى که تو میگى دختر نیست پسر منه! گفتم :ببخشید من نمیدونستم که مادرش هستى! خانومه برگشت گفت که من مادرش نیستم پدرشم!! اصن یه وضیاااااااااااا من ک نفهمیدم چى شد!! :l

•••••••••••••••••••••••••••••••••••

ﯾﻪ ﮐﻨﺘﺮل ﺩاریم ﺗﺎ ﻣﻨﻮ میبینه ﮐﺎﺭ می کنه!
.
ﺍﺯ ﺑﺲ ﮐﻪ ﺯﺩمش :l

•••••••••••••••••••••••••••••••••••

شنیــدم این پـسـربـچـه کـوچـیکـا به خـالـه مـهـدشون میگـن :
مـهساجون ، پـری جون ، اِلـی جون و … اینا خیلی خـرشانسن ،
زمان ما اسم مربیمون خانوم عبدالمطلبی بود :l

••••• پست و استاتوس خنده دار مخربی •••••

هیچ میدونستی اکثر تصادفات …
.
.
.
.
.
.
هنگام رانندگی رخ میده ؟؟؟ :l

•••••••••••••••••••••••••••••••••••

ﺗــﻮ ﺻــﺤﺮﺍﯼ ﻗﻠﺒﻢ ﺗﻮ ﺗﻨﻬﺎ ﺷﺘـﺮﯼ :|

•••••••••••••••••••••••••••••••••••

اصولا زنها خــر نمیشن ، عــاشق میشن و هر وقت درک و فهمت به جایی رسید که روی احساس زنها اسم خریت نگذاری میتونی به خودت بگی مــــرد…! :l

•••••••••••••••••••••••••••••••••••

دختره ۱۲۰ کیلو وزنشه، تو قسمت علایق زده :
ورزشهای رزمی!
یاد پاندای کنگ فوکار افتادم :l

•••••••••••••••••••••••••••••••••••

دوتا همبرگر تو سرخ کن بودن همبرگر اولی میگه اینجا چقد گرمه
دومیه میگه عزیزم ما که حرف نمیزنیم
.
.
.
.
.
.
.
.
هررررر هررررر هرررررررررررر
.
.
.
.
نخند
.
.
.
.

!

.
.
.
.
.
.
.
فقط یه نظر پایین بذار کن :l

 •••••••••••••••••••••••••••••••••••

یادتون میاد یه روزایی بود من مطلبای مخربی میذاشتم ۵۰۰ نفر این پایین نظر میذاشتن؟؟
.
.
.
.
.
.
.
.
یادتون نمیاد؟؟؟
منم یادم نمیاد :l

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 95
  • کل نظرات : 36
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 18344
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 168
  • بازدید سال : 614
  • بازدید کلی : 434,755