loading...
رودسر اس ام اس
tacboy بازدید : 81 دوشنبه 25 شهریور 1392 نظرات (0)

یکم خنـــــــــــــــــــده!

 

اینقدر فیسبوک رو ملت تاثیر گذاشته
که بچه داداشم اومده کارنامه‌شو به باباش نشون میده می‌گه اکه نکته شو گرفتی بکوب چَکو :) )

.

.

.

من نمیگم به خانمها گواهینامه ندین که
.
میگم واسشون جاده جدا درست کنین !!!

.

.

.

گوشیم مونده بود خونه ی دوستم رفتم بگیرمش دیدم بیست تا پیام دارم!
بازش کردم ببینم کیه !
دیدم دوستمه اس داده گوشیت خونه ی ما مونده بیا ببرش ! :|

ینی ولم کنید میخوام همینجا جون بدم :( ((((

.

.

.

زنه شوهرش رو واسه نماز صبح بیدار کرد!

شوهره گفت: ول کن بعدا قضاش رو میخونم!

زنه گفت: ولی شرع گفته باید سر وقت بخونی

مرده گفت: ولی شرع گفته ۴ تا زن هم میتونم بگیرما

زنه گفت بخواب عزیزم خدا خیلی بخشندست :) )) والا

.

.

.

دیشب داشتم از داداشم نه ساله م میپرسیدم
خب امتحان زبان انگلیسی سخت بود یانه ؟
گفتش :خیلی اسان بود میدونی اسونترین سوالش چی بود؟؟؟؟
گفتم :نه خب بگو چی بود حالا:؟!
گفتش: نوشته بود" سِری "روبه عدد بنویسین.
(من با خودم گفتم خدایا این دیگه چه عددی نخواستم لوبدم که نمیدونم)
گفتم: خب بنویس ببینم چه شکلی حالا؟
در کمال ناباوری نوشت " 3 "
من@@@@@^؟^@@@@@
داداشم:)
فک کنم تو امپاس شدیده

.

.

.

من وقتی درس بلد نبودم تو کلاس که معلم میخواست ازم بپرسه صاف میشستم سر جام پشت کسی هم قایم نمیشدم معلممون هم فک میکرد بلدم ازم نمیپرسید...الان که فک میکنم میبینم مخی بودما

.

.

.

من یه بار تو اینترنت داشتم میگشتم بابام اومد پشت سرم مجبور شدم کل Help ویندوز رو بخونم، این ویندوز اگه بدونید چه قابلیت هایی که نداره! :|

.

.

.


چگونه یک بچه مشهدی شوید؟؟!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
... .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
فک کردین الکیه؟؟ :|
چه با اعتماد به نفسم اومده پایین :|
برو بالا تا کسی ندیدتت
هیچ جوری نمیشه مشهدی بشین!
مشهدی از اولش مشهدیه!!
پرررچم خیلی بالاست ها....

.

.

.


با دوست پسرم داشتیم تو پارک راه میرفتیم تا اومدم لبو بگیرم بابام سر رسید

.

.

.

.

.

.

خلاصه نشستیم با بابام سهممون رو تقسیم کردیم همه با هم لبو خوردیم

.

.

.

مامان بقیه : صبح شده پاشو دیگه

مامان من : صبح شده بخواب دیگه !

.

.

.

سر کلاس تنظیم خانواده ، استاد گفت :

کسی اینجا متاهله ؟یکی از بچه ها گفت : من !همه یه جوری برگشتن نگاش کردن ،

در این حد که طرف گفت :

خب باشه طلاقش میدم

.

.

.

به درجه ای از علوم فرابشری رسیدم که قبل از اینکه اس ام اسو باز کنم میدونم ایرانسله !

.

.

.

آهای اونایی که یکی دوستون داره :
به جهنم !
مارو همه دوس دارن :D

.

.

.

نقشی که کوله پشتی رها تو فیلم مادرانه داشته ، خود رها نداشته ! :))

.

.

.

یه روز بابا اسفنجی میره مصاحبه جلو جنسیت مینویسه سایر موارد :دی

.

.

.

من میخوام رمز کارت عابر بانکمو بزارم دو هزار و نهصد و شصد و شیش تا وقتی فروشنده رمزشو پرسید بگم ۲۹ دو تا شیش

.

.

.

مدرسان شریف با لقمان قرارداد بسته ، دیگه نمیگه از بی ادبان فقط میگه مدرسان شریف !

.

.

.

یکی از فامیلامون اسم بچشو گذاشته سپنتا

هر وقت مامانش صداش میکنه میگم 15 تا

.

.

.

ترجیح میدم مجرد باشم و به همسر فکر کنم
تا این که همسر داشته باشم و به مجردی فک کنم...!
دکتر علی شریعتی در خونه خالی

.

.

.

ليستي از امکانات تفريحي پايتخت کشور اول منطقه! :
1- ديسکو ( نداريم)
2- کازينو ( نداريم)
3- بار( خاک بر دهانمون)
4- شهربازي ارم با 6 وسيله بازي (2تاش خرابه)
5- سينما (فقط قلاده هاي طلا و اخراجي هاي 37)
6- تعداد زيادي پارک شهري با پوشش گياهي حداقلي و حضور سبز نيروي عزيز انتظامي که حال و هواي خاصي را به فضا منتقل مي کنند.
7- بولينگ 2عدد در کل کشور (عبدو و سرزمين عجايب) فقط مخصوص آقايان
8- کنسرت به قيمت پول خون انسان(که بر اساس ايين نامه ارشاد خواننده فقط حق دارد يک آهنگ عاشقانه بخونه،يکي دوتا خوند تا الان کسي ازش خبر نداره!)
9- دهکده آبي پارس (به قيمت پول خون آدمي)
10- پارک آبي آزادگان با روزانه 17 کشته و زخمي
11 - تله کابين و اسکي (که فقط در کل استان تهران 12 نفر استطاعت مالي استفاده از آنها را دارند.)
و آخرين و مهمترين تفريح،ديدن خانه و ماشين افراد ثروتمند (همون 12 نفري که ميرن اسکي) و فحش دادن به آنها ..

.

.

.


یه بار نزدیکی های ونک تو یه ترافیک بدجور گیر کرده بودم یهو انداختم تو یه کوچه فرعی و گازش رو گرفتم ملت هم خیال کردن من بلدم مثل اسب راه افتادن دنبال من!
یکم اینور اونور پیچیدم آخر خوردم به بن بست خیلی ریلکس ماشین
رو ته کوچه پارک کردم رفتم نشستم یه جا، تا نیم ساعت بعد اون ماشینها داشتن سر و ته میکردن که ازکوچه در بیان:*)

.

.

.

به عمم ميگم نظرت چيه در مورد عمه بودنت ؟!!
زل زد تو چشام و گفت : خيلي بي شعوري:)))

.

.

.


گوشیمو تو ماشین بابام جا گذاشتم از خونه براش زنگ زدم بهش میگم:
- گوشیم تو ماشینت جا مونده
میدونم
زنگ خورد جواب ندیاااا !
بابام گفت اخه مگه من بیکارم جواب زنگ گوشی تورو بدم؟
... ... گفتم خب حالا چرا عصبانی میشی ، کسی زنگ نزد؟
گفت نه فقط نازی اس داد گفت غروب میاد دنبالت برین بیرون گفتم وقت نداری سرت شلوغه
گفتم واسه چی اینو گفتی ؟
گفت چون قبلش به نسترن قول دادم برین خرید..!

.

.

.

ضایع یعنی اینکه فامیلیت قاسمی باشه

باباتم اسمتو گذاشته باشه "میرزا” !

.

.

.

از مزایای اینترنت در ایران اینه که می‌تونید در زمان لود شدن برید توالت و حتی حموم !

شایدم یکی از فامیلامون تو این فاصله بچه دارشد )

.

.

.

ایـــن روزهـــا هــــوا خیلـــی غبـــار آلــــود اســـت؛

گـــرگ را از ســـگ نمــی تـــوان تشخیـــص داد !

هنگـــامـــی گـــرگ را می شنـــاسیـــم؛

کـــه دریـــده شـــده ایــــم

.

.

.

وقتی که ما ایرانیا میخوایم کسی رو ستایش کنیم؛
عجب نقاشیه نکبت…
چه دست فرمون داره توله سگ…
چه صدایی داره کثافت …
چه گیتاری میزنه ناکس…
استاده کامپیوتره لامصب…
عجب گلی زد بی وجدان…
بی شرف کارش خیلی درسته…
دوستت دارم وحشتنـــــاک…

وقتی که میخوایم ناسزا بگیم یا نیش و کنایه بزنیم ؛
برو شازده…؟
چی میگی بامعرفت …؟
آخه آدم حســـابی…؟
چطوری آی کیو…؟
به به استاد معظــــم…؟
کجایی با مرام…؟
آقای محترم…؟
برو دکتـــر برو…؟


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 95
  • کل نظرات : 36
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 18344
  • آی پی امروز : 65
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 76
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 78
  • بازدید ماه : 228
  • بازدید سال : 674
  • بازدید کلی : 434,815